dijous, 12 d’abril del 2012

FASE 2


**La informació recollida sobre els casos s'anirà incluint en les pestanyes superiros tant sobre la tutora de suport i els casos que segueix com la informació sobre el cas concret.

FASE 2 : Recollida d’informació i primers acords compartits respecte la proposta d’actuació
Objectius:
· Seleccionar la informació de la documentació del centre que és útil com a referent per a la intervenció.
· Conèixer l’estat actual de la implementació del nou model de PI i els objectius de la CAD referents a les modificacions.
· Conèixer les actuals funcions i tasques de la tutora de seguiment i els recursos de l’aula de suport (personals i materials) amb què compta i conèixer les seves necessitats.
· Conèixer la informació relacionada amb els PI dels tres casos per a la millora de la intervenció.
· Conèixer els objectius del PI de l’alumne concret i valorar-ne possibles modificacions.
· Conèixer les necessitats dels docents que treballen amb l’alumne i recollir-ne les seves propostes per a possibles actuacions.
Destinataris/àries: Tutora de seguiment, CAD, tutor de l’alumne, equip docent del cicle mig i superior.
ACTIVITATS I CONTINGUTS
1. Lectura de la documentació del centre relacionada amb la CAD i selecció dels aspectes relacionats amb l’atenció a la diversitat i a l’educació inclusiva.
2. Revisió de les actes de les reunions de la CAD i de les reunions pedagògiques per a conèixer el pla d’actuació del curs i el seu seguiment
3. Selecció de la informació relacionada amb la tasca de la tutora de seguiment dels tres casos amb PI.
4. Informació del projecte a la CAD per a que els seus integrants n’informin als equips docents de la seva etapa educativa.
5. Recollida d’informació dels tres casos d’alumnat amb PI (nivell, avaluació, PI, necessitats, adaptacions, materials utilitzats)
6. Recollida d’informació de l’expedient escolar de l’alumne, del seguiment del PI.
7. Valoració de la informació recollida amb el tutor, els mestres de cicle i la tutora de seguiment.
8. Analitzar la informació recollida en funció de les necessitats actuals dels tres alumnes amb PI de l’aula de suport, de l’alumne en concret i dels docents que intervenen en la implementació del PI i recollir propostes per a possibles actuacions

























Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada