**La informació recollida sobre els casos s'anirà incluint en les pestanyes superiros tant sobre la tutora de suport i els casos que segueix com la informació sobre el cas concret.
FASE 2 :
Recollida d’informació i primers acords compartits respecte la proposta
d’actuació
|
Objectius:
·
Seleccionar
la informació de la documentació del centre que és útil com a referent
per a la intervenció.
·
Conèixer
l’estat actual de la implementació del nou model de PI i els objectius de la CAD
referents a les modificacions.
·
Conèixer
les actuals funcions i tasques de la tutora de seguiment i els
recursos de l’aula de suport (personals i materials) amb què compta i
conèixer les seves necessitats.
·
Conèixer els
objectius del PI de l’alumne concret i valorar-ne possibles
modificacions.
·
Conèixer les
necessitats dels docents que treballen amb l’alumne i recollir-ne les
seves propostes per a possibles actuacions.
Destinataris/àries: Tutora de
seguiment, CAD, tutor de l’alumne, equip docent del cicle mig i
superior.
|
ACTIVITATS I
CONTINGUTS
|
1.
Lectura de la documentació
del centre relacionada amb
2.
Revisió de les actes de les reunions de
3.
Selecció de la informació relacionada amb la tasca de la tutora de
seguiment dels tres casos amb PI.
4.
Informació
del projecte a
5.
Recollida d’informació dels tres casos d’alumnat amb PI (nivell,
avaluació, PI, necessitats, adaptacions, materials
utilitzats)
6.
Recollida d’informació de l’expedient
escolar de l’alumne, del seguiment del
PI.
7.
Valoració de la informació
recollida amb el tutor, els mestres de cicle i la tutora de
seguiment.
8.
Analitzar
la informació
recollida en funció de les necessitats actuals dels tres alumnes amb PI de l’aula
de suport, de l’alumne en concret i dels docents que intervenen en la
implementació del PI i recollir
propostes per a possibles
actuacions
|
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada