PLANTILLA PI




 PLANTILLA  PLA   INDIVIDUALITZAT  (PI)



1.  Dades identificatives de l’alumne/a



Nom i Cognoms


  

Data i lloc de naixement

Data d’arribada al centre
Etapa


Cicle


Curs  
Any acadèmic
Tutor/a


Mestre de Suport


Tutor/a  de seguiment



Altres docents i especialistes:

EAPV:
EAP:
PSICÒLOG/A EXTERNA:


Vetllador/a:


Data d’elaboració del PI




Alumne/a  amb dictamen de:
Alumne/a  amb dificultats d’aprenentatge de:
Alumne/a  nouvingut/da:





2.  Justificació del PI



 (perquè es creu necessari el PI i nivell de referència)











3.  Metodologia i actuacions (ajuts i suports)

·       Metodologia:





·       Actuacions (ajuts i suport)

·                    P ersonals: 

·                    materials:  

·                    espaials:



4.  Criteris d’avaluació



·       Avaluació contínua i en relació als objectius i competències del PI



·       Valoració trimestral conjunta (tutor/a, mestres especialistes, mestre/a de suport, vetllador/a, i responsable de l’ EAPV) del progrés de l’alumne/a revisant i modificant , si s’escau, el contingut del PI.



·       Adaptació dels instruments d’avaluació a les característiques de l’alumne/a,  a les necessitats específiques detectades  i a les dificultat d’aprenentatge que presenta (preguntes orals, observació sistemàtica, activitats escrites, suport visual...)



·       En l’avaluació de l’assoliment dels objectius i competències es tindrà en compte els recursos humans, materials i d’espai. Es valoraran conjuntament amb els mestres d'aula (diferents àrees d'aprenentatge), la mestra de suport i la vetlladora, en l'apartat d'observacions, seguint  els següents ítems de valoració:



Ítems de valoració.



·       Segons els recursos humans que es fan servir:

·        Sol

·        Amb l’ajuda del/ de la mestre

·        Amb l’ajuda dels companys/es.

·        Amb l’ajuda de la mestra de suport

·        Amb l’ajuda del/ de la vetlladora

·         Amb l’ajuda de la educadora d’ EE.

·        Amb ajuda d'altres



·       Segons els recursos espaials que es fan servir :

·        Aula ordinària.

·        Aula de suport

·        Atenció individualitzada a l'aula ordinària

·        Atenció vetlladora

·        Al menjador.

·        Al pati.

·        A les entrades i sortides.

·        Altres:

·       Segons els recursos materials que es fan servir:

·        Activitats aula ordinària

·        Activitats adaptades

·        Amb material manipulatiu.

·        Amb suport visual.

·        Amb suport auditiu.

·        Amb eines TAC.

·        Altres:





5.  Desenvolupament i avaluació del PI




Trimestre
que es treballa
Objectius

Avaluació

Cal continuar incidint en l’aprenentatge

Ha millorat, però cal seguir reforçant
Ha mostrat haver assolit l’aprenentatge
Observacions segons ítems de valoració.



1r T
2n T
3r T
1r T
2n T
3r T
1r T
2n T
3r T













































































































































































6.  Aprovació del PI.



Signatura dels pares/representants legals






Signatura del tutor/a








Signatura de direcció
Data



Els pares / representants legals són sabedors que s’aplica al seu fill/a un Pla Individualitza de treball, els objectius del qual es poden anar modificant tenint en compte les necessitats que vagi marcant la seva evolució.



7.  Informació rellevant sobre l’alumne (a complimentar pel tutor/a conjuntament amb EAPV i amb la informació de l’expedient acadèmic. Solament el que es considera més significatiu.  )

·          Història mèdica/ diagnòstic



·          Història escolar  (data d’incorporació al sistema educatiu, assistència, repetició de curs/avançament, canvis de centre...)



·          Context  socio - familiar



·          Perfil personal (Característiques de personalitat i caràcter, nivell de comunicació, habilitats socials i de relació....)



·          Estil d’aprenentatge (dinàmica en que es sent més còmode, motivacions i interessos, nivell d’implicació en el seu procés d’aprenentatge, ritme de treball, nivell d’atenció- concentració, respostes davant les propostes de treball ...)



·          Professional de serveis educatius interns-externs (EAPV intern Logopeda, Psicopedagog, EAP de zona, CSMIJ, Altres)



·          Estratègies i tècniques específiques d’intervenció ( Ajudes tècniques i suports específics)

·      Estratègies específiques:

·      Tècniques específiques:

·      Aparells:

·      Mobiliari:

·      Ajuts específics:

·      Altres



·          Altres dades


8.  Proposta educativa

·                     La planificació del PI per àrees consta en el següent quadre (segons etapa educativa):



Educació infantil


 ÀREES ADAPTADES
CURRÍCULUM
ACTIVITATS
AVALUACIÓ
Currículum ordinari amb ajut
Adaptat
D’aula amb i sense ajut
Selecció d’activitats diferents
S’avalua amb criteris grup aula
S’avalua en funció del PI

DESCOBERTA  D’UN MATEIX I DELS  ALTRES






DESCOBERTA DE L’ENTORN







COMUNICACIÓ  I  LLENGUATGE












Educació primària:



 ÀREES ADAPTADES
CURRÍCULUM
ACTIVITATS
AVALUACIÓ
Currículum ordinari amb ajut
Adaptat
D’aula amb i sense ajut
Selecció d’activitats diferents
S’avalua amb criteris grup aula
S’avalua en funció del PI
Llengua catalana







Llengua castellana







Llengua anglesa








Ed. Visual i plàstica







Ed. Musical







Matemàtiques







Medi






Ed. Física     







Religió/Valors







Ciutadania.







ESO

ÀREES ADAPTADES
CURRÍCULUM
ACTIVITATS
AVALUACIÓ
Currículum ordinari amb ajut
Adaptat
D’aula amb i sense ajut
Selecció d’activitats diferents
S’avalua amb criteris grup aula
S’avalua en funció del PI
Llengua catalana i literatura







Llengua castellana i literatura







Llengua estrangera (anglès)








Matemàtiques







Ciències de la  Naturalesa






Ciències Socials, Geografia i història






Ed. Física






Música







Ed. Visual i plàstica







Tecnologia






Ed per a la Ciutadania.i els Drets Humans








Religió/Valors







Optativa 1:






Optativa 2:






Optativa 3:










HORARI E.I



HORARI SETMANAL
(E.I)
 (ÀREES D’APRENENTATGE,  AJUTS/ SUPORTS, EMPLAÇAMENT)
DILLUNS
DIMARTS
DIMECRES
DIJOUS
DIVENDRES
9 - 10







10 – 10:30







10:30 – 11







11 – 12







12 -13








15 – 16






16 – 17







Organització i horari setmanal. MESTRA DE SUPORT (aula de suport)    VETLLADORA (atenció individual grup de referència amb suport)  Grup de referència sense suport  Desdoblament

HORARI E.P

HORARI SETMANAL
(E.P)
 (ÀREES D’APRENENTATGE,  AJUTS/ SUPORTS, EMPLAÇAMENT)
DILLUNS
DIMARTS
DIMECRES
DIJOUS
DIVENDRES
9 - 10







10 – 10:30







10:30 – 11







11 – 12







12 -13








15 – 16






16 – 17







Organització i horari setmanal. MESTRA DE SUPORT (aula de suport)    VETLLADORA (atenció individual grup de referència amb suport)  Grup de referència sense suport  Desdoblament



HORARI ESO

HORARI SETMANAL
(E.i)
 (ÀREES D’APRENENTATGE,  AJUTS/ SUPORTS, EMPLAÇAMENT)
DILLUNS
DIMARTS
DIMECRES
DIJOUS
DIVENDRES
8:309:25







9:25 – 10:20







10:20 – 11:15







11:40 – 12:35







12:35 -13 :30








15:10 – 16:05






16:05 – 17







Organització i horari setmanal. MESTRA DE SUPORT (aula de suport)    VETLLADORA (atenció individual grup de referència amb suport)  Grup de referència sense suport  Desdoblament





·                     Els objectius, la valoració, els acords i les propostes presos en els diferents àmbits (familiar, salut i serveis externs, activitats extraescolars i menjador....) es recolliran a la fitxa d'observació personalitzada i/o registre d'entrevista de pares.



9.  Seguiment, avaluació i revisió del PI.



·          Inici del primer trimestre (data): avaluació inicial i elaboració dels aspectes del PI que sigui necessari a partir de la informació recollida (tutor/a, mestre/a suport i tutor de seguiment)

·          Revisió i seguiment trimestral (data): avaluació dels objectius del PI (reflectit al punt 5 del PI i a l'informe que es lliura a la família)

Adaptació dels aspectes del PI, si s’escau, a partir dels resultats de l'avaluació (tutor/a, mestres especialistes, mestre/a suport, vetlladora, tutor de seguiment i responsable EAPV)

·          Entrevistes periòdiques amb la família a demanda del tutor/a i/o de la família: els acords es reflectiran a la fitxa d'observació personalitzada.



MODIFICACIONS:








10.               Valoració de FINAL DE CURS i  previsions pel proper curs.

La valoració dels objectius i competències quedarà reflectida a l’apartat 5 del document i a l’informe de la família.



MESURES I SUPORTS

Valoració dels suports i mesures (de centre i serveis externs)






Mesures i propostes de suport o ajustament que cal tenir en compte de cara al proper curs








Llibres i materials que es recomanen per a les diferents àrees:




Recomanacions a la família per l'estiu i  pel proper curs (casals, estiu, esplais, activitats fora...)


FAMÍLIA


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada