TASCA
Seguiment de la implementació d’un PI concret per a millorar-lo i crear el material adaptat necessari per a que l'alumne assoleixi els objectius plantejats.
Descripció del cas :L'O.
Informació inclosa al PI
Alumne/a amb dictamen d’alteracions
i retards grues en l’aprenentatge sense especificar.
L'O
presenta moltes dificultats d'aprenentatge des de l'inici de l'escolaritat al
centre, i des d'aquest moment fins 1r d'E.P es van anar ajustant el curriculum,
els suports i les ajudes per a la consecució dels objectius plantejats. Després
de fer un allargament de cicle al curs de 5 anys d'E. I, diverses derivacions
externes a centres privats (estimulació motriu, exploració neurològica i
psicopedagogia), i de rebre l'esmentat suport i ajustament del currículum al
centre, es va considerar conjuntament amb l'EAPV, que L'O manifestava dificultats d'aprenentatge
importants que influien directament en el progrés de l'aprenentatge
lectoescriptura.(processos d'aprenentatge molt lents). Durant el curs de 2n d'E.P, l'E.A.P de Sant
Martí va realitzar un informe-dictamen
de NEE per alteracions i retards greus en l'aprenentatge sense
especificar en el que es proposa l'escolarització en un centre ordinari,
l'elaboració d'in PI i suports del/de la mestra dins l'aula ordinària així com
de l'equip de reforç de l'escola. Amb l'acord dels pares, es va elaborar un
PI que contemplava els objectius
educatius prioritaris a treballar a l’escola així com els suports i ajudes
necessaris per dur-lo a terme. Durant el present curs és reelabora el PI tenint
en compte els progressos de l'O, explicitant les adaptacions curriculars
i metodològiques així com el suports i les ajudes necessàries per a la seva
consecució (personals i materials, agrupacions flexibles, emplaçaments escolars
i quadre horari) que el centre pot oferir.
En els objectius de les competències personals i metodològiques es
farà èmfasi en el treball dins de l'aula amb la intenció d'aconseguir la màxima
autonomia. Pel que fa al treball de les llengues i les matemàtiques, es
durà a terme una atenció individualitzada, en parella i en petit grup (aula de
suport) per tal que els coneixements adquirits afavoreixin el seguiment i
l'execució de les activitats realizades en les diferents àrees d'aprenentatge a
l'aula ordinària, amb els suports, ajudes i adaptacions curriculars i
metodològiques necessaries.
El nivell de referència de l’O en les àrees instrumentals és
el de cicle inicial (entre 1r i 2n d’EP), en l'àrea de medi natural i
social és el de cicle mitjà pel que fa a
la comprensió, però respecte a l'expressió dels coneixements adquirits es
correspon amb el de cicle inicial.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada