Tot
i que havia previst una temporalització de les fases, en duu a la
practica el pla de treball en funció de les prioritats que comporta
el context, sorgeix la necessitat d’interrelació en el temps entre
les fases 2, 3 i 4 , així doncs les dates de implementació de les
actuacions variaran del plantejament inicial. En la segona
fase del pla de treball, recollida
d’informació i primers acords compartits respecte la proposta
d’actuació, l’alt nivell
d’acceptació i d’implicació dels docents amb el projecte
afavoreix que vagin sorgint diferents propostes al respecte. La
recollida de la informació doncs, està comportant la consolidació
de les actuacions previstes i en genera de noves que aniré
incorporant al pla de treball.
Considerant
aquest aspecte com a molt positiu, tenint en compte que el projecte
es fonamenta en un model d’orientació i intervenció educacional
constructiu i col·laboratiu, penso és molt important reconsiderar
la temporalització del pla de treball i adaptar-la als nous canvis
que van sorgint. En aquest
sentit, les entrades del blog,
relacionades amb les diferents actuacions, estaran organitzades
en el temps en funció dels objectius de la intervenció i de les
prioritats que es vagin establint per assolir-los, qüestió que
implica un procés de construcció i reconstrucció i que genera un
disseny en espiral tant pel que fa a l'assessorament i orientació a
la tutora de seguiment, com al seguiment de la implementació del PI
del cas concret.
En
aquests moments estic
duent a terme diferents activitats de forma simultània degut a que
són activitats que s’ interrelacionen entre elles i que en generen
de noves, actuacions corresponents a diferents fases com anteriorment
he assenyalat.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada